laupäev, 25. veebruar 2017

EV 99

Eile osalesin Marathon100.com poolt korraldataval Suunto Virtuaaljooksu EV 99 eril. Distantsiks sai tol pidupäeval valitud poolmaraton, kuna ma polnud juba ammu-ammu nii pikka distantsi joostes läbinud. Viimane poolmaraton oli mul kavas eelmise aasta esimesel oktoobril Tartu Linnamaratonil...

Igatahes, senise elu 16. järjekorranumbriga poolmaraton sai läbitud ajaga 1:48:21. (Täpsustuseks: läbida tuli 21,2km) Kui nüüd toda resultaati vaadata, siis kindlasti olen võimeline märksa paremaks, kuid kuna olen hetkel veidike tõbine (nohuke ja õrnalt valus kurk), siis ei hakanud punnitama ning kulgesin nö mugavustsoonis. Õnneks täna tervis halvem pole. Pigem tuli pikem jooksuots kasuks.

Oli selline paras väljakutse. Vürtsi lisas ka muutlik ilm - kohati pidi lausa silmad kinni jooksma, sest lumi tuiskas otse näkku. Tuulgi keerutas mõnuga. Soorituse alguses jäi mitmel korral napilt puudu, et oleks käinud mats ja maaühendus ehk pidi hoolikalt vaatama, kuhu jalga asetada. Lisaks jääle oli kohati ka päris paks, mõnesentimeetrine, lumekate. Ütleme nii, et nn normaalne inimene taolise ilmaga väga välja ei kipu. Jooksmise peale ta kohe kindlasti ei mõtleks. :D Aga mulle taolised ekstreemsepoolsed olud meeldivad, sest siis on hiljem ka midagi meenutada.



Järgmise korrani! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar